سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 67469
کل یادداشتها ها : 171
خبر مایه


آزمون وکالت همه ساله از طریق اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران (اسکودا) برگزار می شود.

در این آزمون سراسری و سالانه هر سال تعداد محدودی از دانش آموختگان رشته های حقوق، فقه و مبانی حقوق و دارندگان گواهی سطح 2 حوزه بر حسب نیازهای کانون مربوطه پذیرفته می شوند.

در حال حاضر تقریبا تمام استان ها کانون مختص خود را 
داشته و صرفا از میان بومیان استان خود داوطلب می پذیرند. استثنائا استان های تهران، سمنان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان با هم کانون مرکز را تشکیل می دهند.

در آزمون وکالت 120 سوال به نسبت مساوی (هر درس 20سوال) از دروس حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، حقوق تجارت، اصول فقه، حقوق جزا و آیین دادرسی کیفری به صورت تستی، چهارگزینه ای و با احتساب نمره منفی مطرح می شود و نتایج بر مبنای معدل و تراز اکتسابی اعلام می گردد.

پذیرفته شدگان در آزمون پس از گذراندن دوره کارآموزی وکالت به مدت 18 ماه، مجددا باید در آزمون کتبی و شفاهی اختبار شرکت کرده و پس از قبولی در آن و انجام مراسم تحلیف، ردای شریف وکالت به تن نموده و در راستای احقاق حق و اجرای عدالت گام بر می دارند.

سوالی که این روزها و همه داوطلبان آزمون وکالت را به خود درگیر کرده این است که چگونه می‌توانند در رابطه با این ‌آزمون با مشاوران مجرب در ارتباط باشند.
در این مقاله قصد داریم مشاوره تلفنی و حضوری صدای مشاور رابطه با آزمون وکالت و همچنین مشاوره در زمینه های مختلف را به شما توضیح دهیم

قبل از هر کاری بهتر است کمی درباره ی نحوه مشاوره صدای مشاور توضیح دهیم. مرکز مشاوره صدای مشاور تیمی متشکل از مشاوران مجرب در زمینه های تحصیلی و غیر تحصیلی می باشد و افرادی که تمایل به برقراری ارتباط با مشاوران را دارند باید بگوییم تنها کافیست با تلفن های خود با شماره های مرکز تماس بگیرند و سوال های خود را مطرح کرده و دقیق ترین و به روز ترین اطلاعات را دریافت کنند..

یکی از بخش های مشاوره صدای مشاور در زمینه آزمون وکالت می باشد.

مشاوره تلفنی آزمون وکالت

افرادی که میخواهند در آزمون وکالت ثبت نام کنند با گروهی از سوال ها روبرو هستند و نمی دانند این سوالات را از کجا می‌توانند پرسند
سوالاتی که برای شرکت کنندگان آزمون وکالت به وجود می آیند را در زیر آورده ایم.

آزمون وکالت

و هزاران سوال دیگری که میتواند در رابطه با آزمون وکالت باشد.

پس اگر به دنبال مشاوره تلفنی و حضوری در رابطه با آزمون وکالت و یا آزمون قضاوت آیا سایر آزمون ها سراسری هستید کافیست با شماره تلفن های سامانه صدای مشاور تماس گرفته و در صورت تمایل مشاوره حضوری نیز برقرار کنید

سامانه صدای مشاور آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان آزمون وکالت دارد.
به امید روزی که هیچ سوالی در ذهن داوطلبان بدون پاسخ نماند و به علت وجود اطلاعات غلط داوطلبان از آزمون های اصلی جا نمانند

 

منبع : مشاوره تلفنی و حضوری آزمون وکالت

 

ثبت نام لیسانس به پزشکی

کارت آزمون تیزهوشان

کد رهگیری کنکور از کجا پیدا کنم

شرایط خرید خدمت سربازی در سال 97

ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان

مشاوره انتخاب رشته داروسازی

مشاوره انتخاب رشته دندانپزشکی

مشاوره تلفنی آزمون وکالت

شماره تلفن صدای مشاور

شماره داوطلبی ارشد خود را فراموش کردم چه کنم






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ