سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 67466
کل یادداشتها ها : 171
خبر مایه


یکی از مهم ترین دغدغه های دانشجویان دختر که در دانشگاه آزاد در شهرهایی دور از خانواده خود قبول می شوند این می باشد که چطور محیط دور از خانه و خانواده خود را تحمل نمایند که خوشبختانه دانشگاه آزاد در راستای رفاه حال دانشجویان دختر قانونی تحت عنوان میهمانی دائم دانشجویان دختر دانشگاه آزاد تصویب نمود. طبق بخشنامه ماده 16 شیوه نامه نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد میهمانی دائم دانشجویان دختر در مقطع کاردانی و کارشناسی به محل سکونت والدین یا همسر اعلام شده است.

[caption id="attachment_4516" align="aligncenter" width="617"]میمهمانی دائم دانشجویان دختر دانشگاه آزاد میمهمانی دائم دانشجویان دختر دانشگاه آزاد[/caption]

جزئیات میهمانی دائم دانشجویان دختر در دانشگاه آزاد

میهمانی دائمی برای داوطلبین دختر در مقطع کاردانی به کارشناسی در دانشگاه آزاد به گونه ایست که

جزئیات میهمانی دائم دانشجویان دختر در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اعلام شد
ثبت نام
بخشنامه « ماده 16 شیوه نامه نقل و انتقالات دانشجویی – ماده الحاقی میه مانی دائم دانشجویان دختر در مقاطع کاردانی و کارشناسی به محل سکونت والدین یا همسر» ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: به منظور حفظ بنیان و شان خانواده، پاسداشت ارزشهای دینی و فرهنگی و ایجاد آرامش و رفع دغدغه خانواده ها و ارائه تسهیلات بیشتر به دانشجویان دختر، ماده الحاقی شیوه نامه نقل و انتقالات دانشجویی در خصوص میهمانی دائم دانشجویان دختر در مقاطع کاردانی و کارشناسی به محل سکونت والدین یا همسر از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی ابلاغ شد.

بر اساس این ماده، میمهمانی دائم دانشجویان دختر در مقاطع کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) به شهر محل سکونت والدین و یا همسر در صورت دارا بودن کلیه شرایط عمومی مندرج در شیوه نامه نقل و انتقالات، دایر بودن رشته متقاضی در واحد مقصد در سال ورودی دانشجو و تایید عدم مغایرت محل سکونت و واحد مقصد انتخابی متقاضی امکان پذیر است.

مدارک و مستندات مورد نیاز متقاضیان شامل ارائه مدارک سکونت والدین و یا همسر، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و تصویر مدرک دو سال آخر تحصیلی (پیش دانشگاهی و دیپلم) است.هر دانشجو در هر دوره تحصیلی صرفا یکبار مجاز به استفاده از این ماده خواهد بود و انصراف از میهمانی دائم و تغییر مقصد امکان پذیر نیست.

همچنین واحد های مبدا و مقصد بر اساس محل دو سال آخر تحصیلی دوره متوسطه، مدارک دانشجو را بررسی و موظف به تکمیل فرایند درخواست هستند و در صورت مغایرت واحد مقصد با محل دو سال آخر تحصیلی، مدارک معتبر محل سکونت در بررسی مبنای اقدام واحدهای مبدا و مقصد خواهد بود.

بر اساس بندهای این بخشنامه با توجه به محدودیت امکانات بیمارستانی درخواست دانشجویان رشته های پرستاری، مامایی و علوم تغذیه بر اساس سایر موارد شیوه نامه نقل و انتقالات قابل بررسی است.

گفتنی است به منظور تسهیل در میهمانی دائم دانشجویان دختر، تصویر کلیه سوابق تحصیلی دانشجو پس از تکمیل فرایند درخواست باید به واحد مقصد ارسال شود و نیازی به ارسال لیست دروس از واحد مبدا به مقصد در هر نیمسال نیست ، البته در پایان هر نیمسال، کارنامه تحصیلی دانشجویان میهمان برای درج در پرونده آموزشی به واحد مبدا ارسال می شود.

همچنین به منظور تسهیل در امور ثبت نام دانشجویان دختر، در طی دوره میهمانی دائم، تمام شهریه (اعم از ثابت و متغیر) به حساب واحد مقصد واریز خواهد شد و به منظور جبران بخشی از هزینه های واحد مبدا، واحد مقصد باید در هر نیمسال شهریه ثابت را به واحد مبدا پرداخت کند.

 

منبع : میهمانی دائم دانشجویان دختر در دانشگاه آزاد

 

ثبت نام لیسانس به پزشکی

کارت آزمون تیزهوشان

کد رهگیری کنکور از کجا پیدا کنم

شرایط خرید خدمت سربازی در سال 97

ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان

مشاوره انتخاب رشته داروسازی

مشاوره انتخاب رشته دندانپزشکی

مشاوره تلفنی آزمون وکالت

شماره تلفن صدای مشاور

شماره داوطلبی ارشد خود را فراموش کردم چه کنم






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ