سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 67532
کل یادداشتها ها : 171
خبر مایه


< 1 2

همانطور که میدانید تقاضای تحصیل در رشته پیراپزشکی بسیار بالاست از همین رو قبولی در رشته پیراپزشکی را بسیار سخت می‌کند.
پس برای اینکه در انتخاب رشته خود رشته پیراپزشکی را انتخاب کنید و در آن قبول شوید، نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دانشگاه ها و کسب رتبه بسیار خوب در کنکور سراسری می باشد و هر دوی اینها نیاز به یک مشاور با تجربه دارد که شما داوطلبان کنکور را راهنمایی کند.

پیراپزشکی به شیوه‌ها و فنونی گفته می‌شود که به حفظ یا بازگرداندن سلامتی مربوطند. این فنون معمولاً زیر نظر یا مشورت پزشک انجام می‌گیرند. پیراپزشکان، در واقع مجموعه‌ای از متخصصانی هستند که کادر درمانی را تکمیل می‌کنند.

گروه‌های پیراپزشکی شامل:

رادیولوژی
هوشبر
علوم آزمایشگاهی
کتابداری
گروه اتاق عمل
گروه فناوری اطلاعات سلامت
گروه فوریت‌های پزشکی
گروه کاردرمانی

لازم به ذکر می‌باشد که بر خلاف تصور عموم پرستاری جزء زیر شاخه پیراپزشکی نمی‌باشد. پرستاری خود رشته مستقلی است که دارای زیر گروههای مخصوص به خود می‌باشد.

مشاوره برای قبولی در رشته پیراپزشکی

اکثریت داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت می کنند، اهمیت حضور یک مشاور در طول دوره تحصیل خود را می دانند و متوجه هستند که بدون حضور یک مشاور نمی توانند به نتایج مطلوبی دست یابند زیرا تجربه کافی در این زمینه ندارند.
اگر داوطلبانی هستید که میخواهید در رشته پیراپزشکی قبول شوید ابتدا باید این مسئله را در نظر داشته باشید که بدون کسب رتبه خوب و یا بهتر است بگوییم بدون کسب رتبه عالی نمی توانید در رشته پیراپزشکی تحصیل کنید.
همچنین کسب یک رتبه خوب نیازمند یک برنامه ریزی دقیق است برنامه ریزی می تواند بلند مدت یا کوتاه و یا کوتاه مدت باشد.

بنابر تجربه می توان گفت برنامه های بلند مدت نتایج بهتری کسب کردند اما نمی توان گفت برنامه های کوتاه مدت هیچ نتیجه مطلوبی ندارد.

پس میتوان گفت هرشخص باید برنامه منحصر به فرد داشته باشد که متناسب شرایط زندگی ان باشد.

کاهش اعتماد به نفس و لزوم مشاوره

اعتماد به نفس بالای یک دانش آموز برای کسب رتبه های برتر در کنکور تجربی، رفته رفته و به مرور زمان کاهش می یابد. دلیل این امر این است که علاوه بر افزایش حجم مطالب مطالعه شده و فراموشی زود هنگام آنها، تست زنی های ضعیف نیز مزید بر علت می شود.

برای این که اعتماد به نفس داوطلب به مرور زمان افزایش یابد باید درصدگذاریهای منطقی برای داوطلب انجام شود و پس از انجام درصد گذاریها، راه رسیدن به این درصدها برای داوطلب هموار گردد. مشاوره کنکور تجربی نباید به نحوی باشد که لحظه به لحظه داوطلب بدون برنامه و هدف بگذرد.

تضمین قبولی در کنکور تجربی 97 زمانی می تواند واقعی شود که دانش آموز هر مرحله از پیشرفت خود را لمس کند. فرض کنید یک دانش آموز متوسط تصمیم داشته باشد با روزی 15 ساعت مطالعه با کسب یک رتبه عالی در رشته ای مانند پیراپزشکی قبول شد. قبولی در رشته پیراپزشکی تنها با 15 ساعت مطالعه به مدت یک سال اتفاق نمی افتد. شانس قبولی در رشته پیراپزشکی، دندانپیراپزشکی و داروسازی، زمانی افزایش می یابد که دانش آموز هر روز پیشرفت در روند مطالعه خود را ببیند تا اعتماد به نفس و انگیزه اش افزایش یابد. پس مشاور در ایجاد انگیزه در دانش آموز نقش بسیار موثری دارد.

مشاوره برای قبولی در رشته های پیراپزشکی در زمان انتخاب رشته

 

آخرین و مهمترین مرحله ورود به دانشگاه انتخاب رشته میباشد. داوطلبانی که در کنکور تجربی 97 مجاز به انتخاب رشته شده اید می توانید در مرحله انتخاب رشته شرکت کرده و 150 رشته را در فرم انتخاب رشته تجربی خود بر اساس علاقه اولویت بندی نمایید. برای افزایش شانس قبولی در رشته تجربی بایستی به رشته های زیرگروهی که در آن نمره بیشتری کسب کرده اند توجه بیشتری نمایند. در انتخاب رشته کنکور تجربی 97 دقت در سهمیه های بومی و قطبی توصیه می شود و شما داوطلب انتخاب رشته تجربی ، بایستی رشته های سهمیه بومی را در لیست انتخاب های خود قرار داده تا میزان قبولی خود را در رشته مورد نظر افزایش دهید.

هیچوقت علاقه خود را فدای جو موجود نکنید. به عنوان مثال ممکن است داوطلب رتبه خوبی را در کنکور کسب کند و به رشته هوشبری علاقه وافر داشته باشد اما با توجه به رواج یافتن جنون پیراپزشکی با اتکا به جو موجود وارد این رشته می شود گرچه در انتخاب رشته تجربی عوامل دیگری همچون بازار کار و نوع دانشگاه پذیرنده تاثیر مستقیم دارند.

برای اطلاع از تمامی این موارد و اطلاع از بازار کار و ظرفیت پذیرش رشته های مختلف و مشاوره برای قبولی در کنکور با مشاوره صدای مشاور تماس بگیرید.

 

منبع : مشاوره برای قبولی در رشته پیراپزشکی

 

ثبت نام لیسانس به پزشکی

کارت آزمون تیزهوشان

کد رهگیری کنکور از کجا پیدا کنم

شرایط خرید خدمت سربازی در سال 97

ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان

مشاوره انتخاب رشته داروسازی

مشاوره انتخاب رشته دندانپزشکی

مشاوره تلفنی آزمون وکالت

شماره تلفن صدای مشاور

شماره داوطلبی ارشد خود را فراموش کردم چه کنم


  

یکی از شغل هایی که این روزه بسیار در بین مردم رواج پیدا کرده است ، آشپزخانه ها و رستوران های سیار می باشد . شاید علت رواج این آشپزخانه ها و رستوران ها و اشتیاق برای گرفتن مجوز آشپزخانه و رستوران سیار این می باشد که ، با بالا رفتن اجاره بهای مغازه ها ،بسیاری از مردم توانایی مالی برای اینکه بتوانند از پس اجاره این مغازه ها بر بیابند را ندارند و مجبور هستند به صورت سیار به کار بپردازند. شاید یکی دیگر از اینکه مردم برای خرید از این رستوران های سیار اشتیاق نشان می دهند این باشد که از انجایی که قیمت غذای این رستوران و آشپزخانه های سیار به نسبت یک آشپزخانه و رستوران معمولی بسیار مناسب تر می باشد.

[caption id="attachment_4591" align="aligncenter" width="480"]گرفتن مجوز آشپزخانه و رستوران سیار گرفتن مجوز آشپزخانه و رستوران سیار[/caption]

نحوه گرفتن مجوز آشپزخانه و رستوران سیار

با توجه به اینکه رستوران سیار یا آشپزخانه سیار موضوع جدیدی برای مردم می باشد بسیاری فکر میکنند که داشتن یک آشپزخانه یا رستوران سیار نیازی به مجوز ندارد و می توانند به راحتی در کنار خیابان مشغول به فعالیت باشند. اما در واقعیت باید گفت که در صورت نداشتن مجوز از شهرداری و اتاق اصناف و بسیاری دیگر از ارگان ها ، وسیله نقیلیه شما توسط پلیس رانندگی و شهرداری ضبط خواهد شد. با توجه به اینکه آشپزخانه سیار و رستوران سیار شغل اتفاق جدیدی می باشد بسیاری از سازمان ها در دادن مجوز به این گونه شغل ها جلوگیری میکنند و هنوز دست اندازهای قانونی فراوانی وجود دارد. به همین علت بسیاری از کسانی که قصد گرفتن مجوز آشپزخانه و رستوران سیار را دارند قید گرفتن مجوز را می زنند و در خیابان های فرعی و خیابان های خلوت مشغول به کار می شوند. حال این را در نظر داشته باشید که شما بتوانید با گرفتن مجوز آشپزخانه و رستوران سیار بتوانید در خیابان های پر رفت و آمد یا اماکن گردشگری که ازدحام جمعیت در آنجا زیاد است بتوانید کار کنید. بله به درستی درامد شما ممکن است در روز چندین برابر شود. اما نحوه گرفتن مجوز آشپزخانه و رستوران سیار بدین گونه می باشد که شما برای گرفتن مجوز رستوران سیار باید مجوزهای لازم را از اداره های بهداشت ، شهرداری ، راهنمایی رانندگی ، اتاق اصناف و اماکن و ... را کسب نمایید.

مشاورین با تجربه صدای مشاور
سالیان زیادی است که راهنمای تمامی متقاضیان هستند
و همیشه راه های کوتاهی را برای گرفتن مجوز رستوران و فست فود را به
تمامی متقاضیان معرفی می کنند. در همین راستا به شما پیشنهاد میکنیم با تماس با مشاوران صدای مشاور 
تماس حاصل فرمایید تا بتوانند در این راه
یاری رسان شما باشند.

هزینه راه اندازی آشپزخانه و رستوران سیار

هزینه راه اندازی آشپزخانه و رستوران سیار در کمترین حالت ممکن را می توان گفت که شما با استفاده از یک ون می توانید اقدام به گرفتن مجوز آشپزخانه و رستو.ران سیار نمایید. در این مورد می توان گفت که خرید یک ون قدیمی هزینه ای در حدود 25 تا 30 ملیون برای شما خواهد داشت و از آنجایی که داشتن یک ون کلاسیک می تواند جلوه ویژه ای به کار شما ببخشید ، در صورتی که برای گرفتن مجوز آشپزخانه و رستوران سیار خود بخواهید از این ماشین های کلاسیک استفاده کنید باید مبلغی در حدود 5 تا 10 ملیون تومان برای زیبا سازی ماشین خود نمایید. تجهیزات و لوازم داخل به علت اینکه میخواهید از اتاق اصناف مجوز آشپزخانه و رستوران خود را دریافت نمایید باید از استیل ضد خش باشد که حدود 3 تا 5 ملیون برای شما هزینه خواهد داشت. برای داشتن رستوران شما مجبور به داشتن یک فر مخصوص و یخچال مخصوص خواهید داشت که این مورد هم هزینه ای حدود 4 الی 12 ملیون بسته به خرید نو یا دست دوم شما دارد. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم طول سقف ماشین شما می باشد که با توجه به اینکه ارتفاع سقف این ماشین ها برای نشستن طراحی شده ، شما باید تغییراتی در سقف این ماشین ها ایجاد نمایید که این هم هزینه ای در حدود 2 ملیون تومان برای شما خواهد داشت. توجه داشته باشید در هنگام خرید و تجهیز کردن خودرو ها باید استاندارد های لازم برای گرفتن مجوز آشپزخانه و رستوران سیار را رعایت نمایید که هزینه تغییرات دوباره به هزینه های شما اضافی نگردد.

[caption id="attachment_4648" align="aligncenter" width="300"]هزینه راه اندازی رستوران سیار هزینه راه اندازی رستوران سیار[/caption]

خوشبختانه با گسترس این شغل و استقبال مردم از این سبک رستوران داری رو به افزایش شرکت هایی اقدام به وارد کردن ماشین های مخصوص این قبیل شغل ها مانند ماشین های مخصوص فروش بستنی ، کافی ، رستوران ، فست فود و غیره نموده اند که البته باید بگوییم هزینه به مراتب بالاتری نسبت به روشی که خودتان اتوموبیل را مخصوص این کار تجهیز کنید، خواهد داشت. اما مزیت داشتن این ماشین ها بدون در نظر گرفتن هزینه بالای خرید آنها را باید در داشتن تمامی استاندارد های لازم برای گرفتن مجوز آشچزخانه و رستوران سیار دانست که می تواند کار شما را در حد چند ماه جلو بیندازد.

 

منبع : نحوه گرفتن مجوز سیار برای رستوران ها و آشپزخانه ها

 

ثبت نام لیسانس به پزشکی

کارت آزمون تیزهوشان

کد رهگیری کنکور از کجا پیدا کنم

شرایط خرید خدمت سربازی در سال 97

ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان

مشاوره انتخاب رشته داروسازی

مشاوره انتخاب رشته دندانپزشکی

مشاوره تلفنی آزمون وکالت

شماره تلفن صدای مشاور

شماره داوطلبی ارشد خود را فراموش کردم چه کنم


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ